Aktivitetskalender

Vår Velforening har en spennende aktivitetskalender for 2024 som er tilrettelagt med familieaktiviteter og aktiviteter for voksne. Vi har planlagt arrangementer og aktiviteter som vil appellere til ulike interesser. Her er en kort oversikt over noen av de kommende hendelsene i vår kalender.

Du finner påmelding og informasjon om du scroller/ruller ned på denne siden.

Ihlebekk velforening har som mål å ha aktiviteter for hele familien samt aktiviteter for voksne og eldre. Eksempler på det så vi under høsten 2022, først var det "gresskarpynting" som en familieaktivitet og "Historiekveld på Øskengård" for de voksne

- Påmelding -

Klikk her for å melde seg på en aktivitet

Johnny Haglund viser bilder og forteller spektakulære historier!

Vi er glade for å annonsere at vi får besøk av den anerkjente dokumentarfotografen, frilansjournalisten og eventyreren Johnny Haglund. Johnny Haglund har viet over 30 år av sitt liv til å reise verden rundt og dokumentere sine opplevelser gjennom tekst og bilder. Hans lidenskap for å fortelle historier har ført ham til de mest fjerne og unike stedene på jorden. Med over 30 år med reiseerfaring tilbringer Haglund nå rundt fem måneder hvert år på å utforske og fotografere verden.

Under besøket hos Ihlebekk Velforening vil Johnny Haglund dele sine utrolige historier og opplevelser gjennom en visning av spektakulære bilder. Han vil ta oss med på en reise gjennom sine eventyr, fra de fjerne ørkenlandskapene til de høye fjelltoppene og alt imellom.

📅 Dato: 14 mai
🕛Tidspunkt: Kl. 19:00
📍 Sted: Låven på Løken

I tillegg til sitt arbeid som fotograf, driver Johnny Haglund sammen med Stein Morten Lier den populære podcasten "Grenseløs". Programleder Stein Morten Lier og Johnny Haglund tar lytterne med på ekstreme reiser verden rundt, og deler fascinerende historier og innsikt fra deres eventyrlige liv.

Ikke gå glipp av denne sjeldne muligheten til å møte en ekte eventyrer og la deg inspirere av Johnny Haglunds fantastiske reisehistorier og bilder. Vi ser frem til å ønske deg velkommen den 14. mai for en kveld fylt med spenning og eventyr!

🌿 Åpning av Tursti🌿

Kom og bli med på åpningen av vår fantastiske tursti mellom Klava og øsken gård.

"Kjelle" har gjort en fantastisk innsats med å rydde stien for oss. Tanken er at vi skal få et stisystem som går mellom Klava og Øsken, med bålplasser, gapahuk og informasjonsskilter. Dette er et pågående prosjekt over tid, men delen ved Klava begynner å bli såpass fin at vi nå har en offisiell åpning.

📅 Dato: 13. april
🕛 Tidspunkt: Kl. 12:00
📍 Sted: Klava

Vi starter ved gamle Klavaskolen og går opp mot den koselige bålplassen som er en bit inn på stien.

Vi tilbyr pølser og brus!

I tillegg vil det være en morsom Natursti med quiz for barna. Ta med familien og bli med på en spennende dag i naturen!

TA KONTAKT

Vi ønsker å høre fra deg

• White Facebook Icon

Finn oss på Facebook